середу, 1 березня 2017 р.

Фундація Дарини Жолдак

27 і 28 лютого в бібліотеці відбулися активності за рекомендаціями Фундації  Дарини Жолдак з учнями СШ № 64 за темами: «Казковий мотлох», «Ми різні, ми схожі, ми разом», «Мобільний етикет».

День перший:  
                      
І «Казковий мотлох». Діти отримали інформацію про сучасну проблему утилізації побутових відходів, про загрозу забруднення землі, повітря, води. Про обов’язки кожного  відповідально відноситися до цієї проблеми. З учнями обговорювалось питання, чому потрібно вчитися сортувати різне побутове сміття. Бібліотекар разом з дітьми прослідкував шлях побутового сміття з кожної оселі до міського сміттєзвалища. Діти бачать, як велика машина спорожнює контейнери з відходами  біля   житлових будинків. А що далі? Про це більшість людей  взагалі не думає. Натомість наша планета поступово перетворюється на смітник, який займає все більшу територію: поля, ліси…  Все це несе велику загрозу природі, здоров’ю та взагалі майбутньому людству… Тому одною з найбільш гострих екологічних проблем ХХ1 століття  є питання: « Чому потрібно сортувати сміття?». Учні дуже активно й вірно сортували різне побутове сміття по категоріям:  папір, ганчір’я, метал, скло, гума та ін.





Потім бібліотекар ознайомила учнів з книжками – казками, підібраними  для заходу  і запропонувала їм сортувати особливе «казкове» сміття – смужечки паперу з назвою та малюнком, наприклад, « старі чоботи Кота у чоботях», « Чудова лампа Джина», «Надкушене отруйне яблуко Білосніжки», «Шкарлупка від яйця Курочки Ряби», «Зламане веретено Сплячої Красуні», «Старий робот на батарейках», «Старий одяг Попелюшки» та ін.  Велику вдячність висловлюємо колективу бібліотеки імені І.Багряного за надані книжки - казки для проведення заходу. В фонді нашої бібліотеки цих книжок  дитячого репертуару нажаль немає.




Друга активність: « Ми різні, ми схожі, ми разом». Метою якої було обговорення  теми толерантності: поваги, розуміння, почуття терпіння до другої людини, до інших думок, поглядів, звичаїв, традицій. Учні активно  та відверто  відповідали на запропоновані  запитання. Всі учасники  вправи зрозуміли, що всі люди різні, і що треба навчитися  кожному сприймати другу людину такою яка вона є, не намагатися змінити в ній те, що нам не подобається. Діти усвідомили,що кожен з них особистість і при будь яких обставинах треба залишатися собою.





«Мобільний етикет». Третя вправа  була присвячена темі  правил безпечного користування мобільним телефоном, і виявила цікаву рису сьогодення – сучасні маленькі діти дуже добре обізнані в цьому питанні. На всі запитання ведучого вони відповідали  швидко,  дружно і вірно.  Бібліотекар розповіла про думку вчених що до негативного впливу мобільного телефону на здоров’я особливо дитини, про санітарні норми й правила користування телефоном, про те що вже розроблені пристрої, які зменшують  випромінювання телефону і треба уважно вибирати  апарат при покупці.



Немає коментарів:

Дописати коментар