середу, 23 листопада 2022 р.

 

        Міжнародний день акварелі.

 23 листопада митці-акварелісти відзначають Міжнародний день акварелі. Пропонуємо вашій увазі роботу Оксани Берсан.


 Оксана Берсан - мисткиня з Бахмута. Роботи Оксани можна знайти в інтернет-магазині Ideyka за копірайтом ksy_bersan. Ось що Оксана розповіла нам про себе: "Малюю, скільки себе пам'ятаю. Вже близько 10 років я створюю портрети й ілюстрації. Не дивлячись на те, що не маю за плечима спеціальної художньої освіти,  не уявляю себе ніким іншим, крім як митцем. На мою думку, малює перш за все серце, а вже потім рука. Тому абсолютно кожна людина в якийсь момент життя може стати художником, головне бути щирим.

Бахмут. Моє рідне місто...



Його нищать щодня. Майже щогодини.

Зруйновані вщент будинки і квартири, куди я приходила в гості, де жили мої друзі і рідні. Знищено будинок де виросла я. Моїй мамі нема куди вертатися, в мене більше немає дитячих фотоальбомів, я людина без минулого.

І болить ще дужче, від того що то наш спільний біль, бахмутчан і українців багатьох міст. Міст, які окупанти зруйнували вщент.

Так не має бути в сучасному світі, що люди як пташки зі зрубаних дерев - безпритульні і понівечені. Так не має бути, і те що це сталося насправді а не в кошмарному сні - це біль який ніколи не вщухне"

  


                                                                                                

Немає коментарів:

Дописати коментар